음악/팝송

If you love me Let me Know

승명 2018. 4. 28. 23:25

If you love me (let me know)

 

You came when I was happy In your sunshine  당신이 환하게 나에게 왔을 때 나는 매우 행복했었죠

I grew to love you more Each passing day    날이 흐르면서 당신에 대한 사랑도 커져갔고,

Before too long I built my world around you   아주 오래 전부터 나는 당신을 사랑하고 있었어요

And I prayed You'd love enough of me to stay  그리고 당신이 나를 충분히 사랑해서 머물도록 기도했어요

 

If you love me let me know, If you don't then let me go  날 사랑한다면 내가 알게 해줘요, 그게 아니면 날 놓아 주세요

I can't take another minute Of a day without you in it  당신 없이는 한 순간도 견딜 수가 없어요

If you love me let it be, If you don't then set me free  날 사랑한다면 그냥 그렇게 두세요,그게 아니면 날 자유롭게 해 주세요

Take the chains away That keep me loving you  내가 당신을 사랑하게 하는 쇠사슬을 치워 주세요.

 

The arms that open wide To hold me closer   활짝 편 두 팔로 나를 꼭 안고

The hands that from their fingers Through my hair  부드러운 손길로 내 머리카락을 쓰다듬어 주기도 하고

The smile that says "Hello, it's good to see you"  미소로 반기면서 만나서 기쁘다.”고 말하죠

Anytime I turn around To find you there     언제나 거기서 당신을 찾기 위해 노력했지요

 

It's this and so much more That make me love you  당신을 사랑하게 된 이유는 바로 이런 모습 등이에요

What else can I do to make you see    당신이 알 수 있도록 내가 그 밖에 무엇을 할 수 있겠어요

You know you have Whatever's mine to give you  당신도 알죠 내가 줄 수 있는 모든 것을 당신께 드렸어요

But a love affair for one Can naver be    하지만 한 사람을 사랑한다는 것은 이루어 질 수 없나 봐

 

If you love me let me know If you don't then let me go  날 사랑한다면 내가 알게 해줘요, 그게 아니면 날 놓아 주세요

I can't take another minute Of a day without you in it   당신 없이는 한 순간도 견딜 수가 없어요

If you love me let it be If you don't then set me free   날 사랑한다면 그냥 내버려 두시고,그게 아니면 나를 자유롭게 해 주세요

Take the chains away That keep me loving you   내가 당신을 사랑하게 하는 쇠사슬을 치워 주세요.


Take the chains away That keep me loving you   내가 당신을 사랑하게 하는 쇠사슬을 치워 주세요.

 

turn around  노력하다