음악/팝송

Sad Movies (Make me cry)슬픈 영화 By Sue Thompson

승명 2018. 4. 28. 23:32

Sad movies

Sad movies always make me cry.   슬픈 영화는 언제나 나를 울려요

He said he had to work,      그 사람이 일하러 가야 한다고 해서

so I went to the show alone.   나 혼자 쇼를 보러 갔어요

They turned down the lights   그들은 불을 끄고

and turned the projector on.   영사기를 돌렸습니다.

And just as the news of the world started to begin,  세계뉴스가 시작하던 그 때

I saw my darling and my best friend walking in.

나는 내 사랑과 내 가장 친한 친구가 들어오는 것을 봤어요

Though I was sitting there,   거기에 내가 앉아 있는데도,

they didn't see me.          그들은 나를 못 봤어요

And so they sat right down in front of me. 그래서, 그들은 바로 내 앞줄에 앉았죠

And when he kissed her lips, I almost died. 그가 그녀의 입술에 키스를 할 때, 나는 거의 죽었습니다.

And in the middle of the colour cartoon I started to cry. 칼라만화 중간에 나는 울기 시작했어요

Oh SAD Movies always make me cry.     , 슬픈 영화는 나를 울려요

O~h SAD Movies always make me cry.

So I got up and slowly I walked on home. 그래서 나는 일어나 천천히 집으로 걸었습니다.

And Mama saw the tears and said "(Baby) what's wrong ?" 엄마가 내 눈물을 보더니 무슨 일이냐고 물었어요

So to keep from telling her a lie, I just said  그래서 엄마에게 거짓말 하지 않으려고 이렇게 말했죠

"Sad Movies Make Me Cry". "슬픈 영화는 날 울려요"

Oh SAD Movies always make me cry. 오 슬픈영화는 늘 날울려요

Oh, SAD Movies always make me cry.

DuBy DuBy DuBy DuBy 두비 두비 두비 두비

Oooh, Oooh, SAD Movies always make me cry. , , 슬픈 영화는 언제나 날 울려요

[prə|dƷektə(r)]  영사기